من یه دخترم

بـــــــــــدون اســـــــــــــــــــــم

من یه دخترم

من یه دخترم!i!
من ازاوناش نیستم...
هروقت بخوام
بزنم ازخونه بیرون!!!
ازاوناش نیستم
که تا وقتی دلم گرفت بگم این نشد یکی دیگه!!!
ازاونایی هم نیستم
که ساپورت گورخری پا کنم بامانتوی کوتاه تاشاید بقیه بهم نگاه کنن!!!
اره عزیزم
من خودمم همونی که خیلیا میخوان باشن !!
ساده وشیک میگردم
پایه هرکاری هم نیستم!
تورفاقتم کم نمیزارم,
تاجایی که بتونم !!!
'کسی
که وارد زندگیم میشه
یعنی" ارزش"داره '
خیلیا
هم پیام بازرگانی زندگیمم نیستن دیگه
قلبمونم
کاروان سرانیست
که هر روز یکی دیگه روبخوایم!!
یه آدمم
همینی که خیلیا نیستن.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:24---26 آذر 1393
صفحه صفحه از دفتر عشق

این من و تو و این سرنوشت

رسیده ام به گلی از باغ بهشت

از آغاز هم نام تو بود که قلمم بر روی دفتر عشق نوشت


سحر
ساعت18:39---29 آبان 1393
سلام عطیه جان..وبت عالیه..مرسی که به وبم سرزدی

نازنین
ساعت9:40---29 آبان 1393
چطوری atiyeh
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی atiyeh ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
atiyeh منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 23 آبان 1393برچسب:, ساعت 18:38 توسط atiyeh |